torsdag 25 oktober 2012

Jag suger på att uppdatera

Borde få en medalj! Men det har varit så mycket nu! I helgen var jag på ett awesome konfaläger o lärde känna ett par underbart flummiga o bästiga vänner! På lägret gjorde jag även 20 armband och halsband like a boss :). Vi hade tipspromenader, en nattvard och en spökvandring (som sög btw).

Jag har varit sjuk hela veckan. Eller jag hade ont i huvudet o mådde illa. Migrän kanske? Men idag var jag tillbaka och hur chill är det inte att se på film 2 lektioner av 4? Sjukt awesome! Var borta i mjölby halva morgonen oxå...

Och idag hände nått magiskt... FÖRSTA SNÖN! Sjöng julsånger o var superglad påväg hem från skolan! :) Längesen jag var så överlycklig.

Imorgon skulle vi haft tjejkväll men det gick inte för en kunde inte o bla... Känns ju roligt. Får spendera kvällen me min familj och mina älskade vänner på kik. Men det är typ det som hänt sen sist. Här får ni en go bildbomb från senaste tiden! (Lite cp-bilder för detta e en mobilblogg. Och ja alla bilder e lite random slumpmässiga :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar