lördag 6 oktober 2012

Klippt mig

Västa awesome blev det! Klippte mig på hälsomässan i motala, var där och hälsade på mamma och så fick jag reda på att hon bokat klipptid till mig!♥ Hon som klippte mig va skitsnäll osv, förklarade bra och småpratade precis lagom! Har här med bytt frisör, hihu! :3

Kortare, snelugg och uppklippt, precis som jag ville ha det :)

Här ser ni ungefär hur mycket jag klippte upp håret, ganska awesome eller hur? :3

Nu är bara frågan hur jag ska färga det, ska ju färga luggen och coontails, men frågan är vilken färg jag ska färga det i?






Det här är färgerna jag har att välja mellan... Beställer troligen imorgon. Ska KANSKE färga håret platinablond oxå, men vi får se om pengarna räcker till det :/

Hade föresten inte kunnat blogga något igår, mobilladdaren gick sönder och mormor och morfars internet var trasigt, taskigt alltså! :c Nu ska jag ah en mysig kväll med min data och choklad helt ensamn, kanske med min syster om jag har tur :) Ha de!♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar