söndag 16 september 2012

AWESOME HELG!

Igår fick jag äntligen min keps! Den passar perfekt och är helt awesome! Älskar den! Taack så mycket mormor!♥ Du e typ bäst!!! Vi hade släktfirande hos mormor och morfar och jag fick träffa min supersöta kusin! :) Synd nog tog jag ingen bild på henne för mitt batteri dog så fort! :c Vi åt jättegod mat och hade det jättetrevligt!
 
Visst är kepan fin? :) Älskar den och kommer använda den skitmycket! Tack ennu en gång mormor!♥
 
Direkt efter släktmiddagen drog vi till Jennifers place och åt tacos och myste! Vi åt godis och drack läsk tills vi nästan spydde, haha! Vi spelade även sims, jag som älskar det men inte kunnat spela det på typ år! Vi gjorde Jennifer, Lisa och mej och en kille som heter Helmer som vi mobbade sönder HAHA! Asså, alla vet ju att ingen vill sitta brevid Helmer!
Idag har jag fått lektion i horsemanship med Enya och det gick superduper! Stolt över min lilla flicka c:
 
Imorgon är det måndag... :c
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar