fredag 21 september 2012

The Daaayy

Hej mina kära vänner. Ha det så kult på resturangen. Nä men tjena! Idag har jag varit hos tandläkaren och fått mina tänder putsade! Äckligt as fuck men resultatet blev skitbra! Fick massor fina komplimanger från vännerna att mina tänder vart så vita :3 Det värmde!♥ I skolan har allt gått bra :3 Fast på biologin somnade jag nästan på Elisas axel...♥ Mysigt fast ganska jobbigt. Va tvungen att typ klämma om pennväsaren hela tiden för mina händer kliade o.o HAHA jag vet mobbat :3
Längtar tills imorgon då jag troligen drar till stan o träffar Ilona o ser vart hon bor nu för tiden :3 Och tjockar sönder o dampar. Synd att min kigu e hos mamma.... annars kunde vi haft kigudans på ica! (standard! :3)
Har inget speciellt att säga just nu. Har ätigt två kex och druckigt lite juice för dom som bryr sig o.o HA DET BRA

Min min asså :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar