måndag 17 september 2012

LYCKLIG

Jag red ut lite på Enya idag, och hon var så duktig! Sen red ajg även lite i padocken, och där TRAVADE JAG TILL OCH MED UTAN LEDARE asså grymt stolt över min lilla tjeja som lär sig så fort! Vi når nya mål varje dag, älskar min ponny!
 
 
Eftersom ni märker att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen kommer det nog bli mycket mobilblogg framöver... men kommer förbereda färdiga inlägg så det bara är att klicka iväg dom på mobilen sen .') DÅ slipper ni skabbiga inlägg, jag är duuuktig! :)
 
 
Imorgon är det ju studiedag men får ingen sovmorgon för det... ska bort en sväng på morgonen :c Men vem vet det kan bli kul? :) Sen ska jag plugga som en plugghäst till provet på onsdag! Och så ska jag göra massor allat SKOJ såklart :'3
 
Jag känner mig hopplös ibland. Idag var en sån dag. Vi har ju haft matteprov och jag hade pluggat röven av mig och varit så säker... SÅ FICK JAG BARA 9 POÄNG AV 39!!! Asså jag grät inombords... Jag vart så himla sur! Tappade motivationen helt. Jag menar jag fick sämst i klassen, sämre än dom på "resurs" och fick höra av min lärare att "jag inte anstränger mig" och DET E KLART SOM FAN ATT JAG GÖR! Känner mig helt hopplös varje gång jag ser henne. Hatar matte, men hatar att lärarna är så omotiverade och tråkiga. USCH!!!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar