tisdag 18 september 2012

Jag är konstant trött

Vet inte vad det e med mig, sover hela natten, sover lite på eftermiddagen varje dag men är endå SUPERTRÖTT hela tiden?! Blir lite sur på mig själv, för vill inte vara trött!

Dagen har varit relativt bra. Mormor och morfar kom förbi och hjälpte till med läxorna, mormor hade även med sig min nya tröja^^ TACK ÄNNU EN GÅNG MORMOR ÄLSKAR DIG!♥

Har inte så mycket att dela med mig om för övrigt. Blev klar med uppgiften till bilden idag.

Före (the orginal!):
 
Efter:

Förlåt för dålig cambild men orkade inte tjafsa med GIMP nu :/
 
Har trollat bort hornet och träden, ganska svårt, men tillslut gick det! :D Första gången jag använder GIMP så e ganska stolt faktiskt! Tog ca 3 timmars konstant målande. Pjuh...!
 
Måste vila ut och duscha nu! Så ha det bra!♥

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar