onsdag 7 november 2012

Bloggbyte till devote?

Har tänkt på det, men vi får väl se, ska testa det lite :3 Tycker annars att blogger e skitbra, man kan få tilll skygga designer och det är en skitbra mobilapp och man kan bestämma storlek på bilderna skitlätt osv. Blogger i mitt♥
Men det känns inte som om man blir direkt upptäkt på blogger. Det känns typ lite hemligt på nått sätt. Dom gör ju ingen reklam eller nått sånt heller.

Men idag var en rolig dag :D Var i skolan o vi hade en awesomesåsig idrottslektion och vi såg på film på typ hela svenskapasset, hur chill är inte det?! c: Sen gick jag på konfermationen o kramades lite med mina vänner jag inte sett på en hel månad! Saknat dom :3

Inget mer har väl hänt på senaste tiden.... Ha det bra! :D
Haha.. blid från i sommras när jag o Emelie va på Liseberg! :D Im that gurl whit gula tights ofc c;

Jag o min förra häst Bekkur i sommras.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar