fredag 16 november 2012

Fredag!

Var ute med en av mina fina hundar nyss och fick ett spontan springryck och va bar tvungen att springa lite! Så jag o min vackra hund gjorde det och sen hör jag någon ropa "bra" typ. Tyvärr kände jag igen rösten... Men bläh. Orka bry sig. Yolo osv...

Idag har jag inte gjort något mer än att på morgonen gick jag till vårdcentralen. Fick ett par bajsmediciner som dom ska testa på mig för jag har ju varit förkyld i över ett halvår nu! Sen såg jag biverkningarna på en av packeten... "ökad trötthet kan förekomma." Det sista jag behövde verkligen. Men jaja.... vi får se! Och jag hatar verkligen att ta blodprov :´'c Sen i skolan hade vi engelskaprov och det gick jättebraa! :3

Nu ska jag snart äta pappas goda flygaden Jacob! Bara jag som tycker det e ett sjukt konstigt namn på en maträtt? Som nu ska jag äta en flygande person! :p Men det blir gott, med massor bananer :3 Varför börjar jag alltid snacka så mycket om mat i bloggen?! En ny design är på g i alla fall, headern e ju sååå gammal nu x3


Jag är helt kär i min nya mössa, måste sluta använda den så ofta :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar