fredag 2 november 2012

Jag HATAR min mobil

Finns inget egentligen o hata för den är död nu... Men i förrgår natt när jag messade märkte jag att den va fett seg så jag stängde av den och tänkte sätta på den igen men gissa? DET GICK INTE! Så har varit utan mobil i 2 dygn nu, otroligt att jag överlevt! Sakar att kunna skriva me mina fina vänner :c Sååå har inte kunnat tagit nåra bilder alls på stället vi bodde på i Danmark! :'c
KÖP ALDRIG EN SAMSUNG GALAXY MINI!

Till något posivivare... Pappa har hitatt en annan mobil han kan fixa åt mig men jag veti fan om jag vill ha den.. det är en HTC Sensation XE och jag har alldrig tyckt om HTC direkt. Läste på lite olika sidor och den hade i alla fall fått bra betyg. Imorgon ska vi endå in till stan o fixa igång min cp-mobil igen och då skulle vi titta på en lika dan så ska jag bestämma om jag vill ha den :D

Den e ju ganska fin :3

Förlåt för dålig uppdatering men både mobilen och datan har varit kraschade ett par dagar! Ska sköta mig looovar ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar