lördag 3 november 2012

Hejdå höstlov

Nu är det söndag. I morgon är lovet slut. Döda mig typ vill inte till skolan imorgon så himla segt! Kan inte lovet bara vara en vecka till? Eller vara för evigt.

För övrigt gick pappa o jag till en Telia butik idag. Vi kan inte göra ett skit åt min mobil så e mobillös tills vi hittat en ny till mig. Kommer inte överleva den kommande veckan. Men aja får väl sno alla andras mobiler o spela små spel på dom :3 Har hittat en iPhone 4 för 2200 :- och då måste jag betala 200 :- själv men det är ju inte så farligt egentligen? Är inte direkt pank om man säger så. Men vi får se, den kanske är såld redan om en timma? Inte för att någon skulle köpa en mobil klockan 12 på natten xD Men aja vi får se hur det blev. Hittade skitsöta skal på cg idag :') Billiga oxå, bara 50 :-! :o♥ Fastnade för en flamingo och ett skal som ser ut som en kamra, lätt fett att jag köper dom om jag får iPhonen :D
Ilona har varit här här idag och vi har haft awesome kul! Vi var ju på cg o köpte jättemycket gott! Som 2 olika sorters nutella (!) chips i mängder och 2 stooora läsk! Hejdå fiiina mage men vem bryr sig :') Känner att jag blivit ganska sockerberoende, hur botar man det?! :o

Ska nog sätta på en film o tvinga systern min att kolla tills vi somnar. Bye!

Kommer sakna instagram, kik osv :c♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar