tisdag 13 november 2012

Hola!

Hej på er igen! Idag har jag vart i skolan o.o Konstigt va? Jag menar vem går till skolan en vanlig tisdag? Märks det att jag har tråkigt? Måste plugga jätte mycket inför matteprovet imorgon buhu! :c Och religionsprovet... Surt att ha två prov på samma dag, men religionsprovet är bara för att jag råkade missa det förra veckan så jag e ju i alla fall påläst! :D

Igår var jag med Ilona och vi ahde lite kul (inte lite ganska mycket kul!) Vi gick till cg och vi köpte en mössis till mig :D Den e fett skön, vill ej ta av mig den :3 Och vi spelade lite barnspel på datan osv... Helt awesome iaf :D¨

Ska springa spåret med pappa sen... Kulkul! :3 Kommer frysa röven av mig för det e minusgrader :c

Min häst kan gå jättefint på tygeln nu sa mamma idag! :D Längtar tills på torsdag då jag kan träffa henne igen! :3

Har inget direkt mer att meddela... Jo att om ca en månad ska Scroillis opereras :'c Så nu måste vi passa på att träna upp henne den sista månaden så hon når sin målvikt innan, för efter operationen måste hon vara stilla jättelänge -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar